Allt och inget och lite och lite mindre.

Efter mycket om och men så har det kommit en till blogg i bloggvärlden. Hur mycket den här bloggen kommer användas och vad som kommer skrivas är inte helt bestämt än. Och vad som kommer skilja den här bloggen från andra är väl kanske inte så mycket egentligen, förutom att det vi kommer skriva här antagligen kommer bli äkta tankar och känslor. Design och sånt ska fixas och får se när det kommer upp.

Och även om vi kanske bara kommer sitta här och skriva för oss själv utan så mycket som en enda läsare så kommer vi antagligen forstätta ändå. Grejen med den här bloggen är att vi ska skriva av oss om sånt som vi inte kan skriva i våra bloggar och kunna skriva verkligen allting. Och vi bryr oss inte om statistiken, men självklart vore det ett plus om det var någon som läste, och kände igen sig och som kan förstå oss. .

Vi är två personer som kommer skriva i den här bloggen och jag tänkte väl berätta lite om mig, mitt namn kommer jag dock inte nämna eftersom jag vill ha det anonymt.
Jag är 15 år och som väldigt många andra är jag inne i den perioden i livet då man helt enkelt önskar man inte alls vore här. Jag hatar min familj men jag älskar mina fyrbenta vänner. Kärlek är ingenting jag tror på men kär har jag vart flera gånger. Jag är beroende av musik med texter som berör och går rakt in i hjärtat och även av en liten pojke med brunt hår. Jag hatar mat och jag drömmer om en smal midja. Jag älskar att trycka på tangenter både på datorn och på min keyboard även om jag ofta lyckas trycka på fel knappar och det låter helt knasigt ett flertal gånger.

Det var lite kort och snabbt om mig och får se hur ofta jag loggar in på den här bloggen och skriver. Mycket och ofta hoppas jag, men som jag skrev tidigare, jag är expert på att klicka på fel tangenter så det blir helt knasigt.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag ser fram emot att läsa mer från den här bloggen. Äkta tankar och känslor är något jag uppskattar - kanske för att jag själv bloggar efter samma melodi. :)



Svar: Tack för att du kommenterade i min blogg, så att jag hittade hit.



Kramar

2010-11-15 @ 17:29:55
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0