Allt på en gång ?

jag känner mig. arg. förbannad. ledsen. sårad. glad. ångest. besviken. taskig.
vad är det som händer i mitt huvud nu ? vad är det som händer i min kropp nu ?
alla tankar åker omkring och jag vet inte vilken tanke jag ska fokusera på mest.
allting snurrar, ändå ser jag så jävla klart. för att få ihop alla tankar så brukar jag
kunna lösa det själv, genom att skriva det jag tänker. men just nu, får jag inte ut
någonting. allt stannar kvar där inne. ingenting vill ut. det kanske är tankar som
ska stanna inne i mitt huvud ? det kanske är meningen att jag inte ska skriva det
jag har i tankarna. men det är ju de bloggen är till för, det är ju därför vi startade
den. så att vi kan befria oss ifrån våra tankar. men just nu, har min hjärna sagt
stopp ..


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att du mår bättre idag. <3



Kram

2010-11-17 @ 14:37:58
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0