I can't do more, I can't

Jag känner mig tom. Helt slut på ord. Mina tankar har slagit ihop sig och är som en enda stor klump. Jag tänker ingenting. Jag vill säga något, få ut någonting. Men inga ord kommer fram. Jag känner mig tom. Det är ett ord som ekar i mitt huvud. Rakblad. Jag har slutat, jag försöker iallafall. Men jag vill ha det i min hand. Eller är det rakbladet som vill vara i min hand ? Jag vill tänka på något. Finns ingenting. Jo, smärta. Rakblad. Jag vill. Jag Måste. Jag får inte.. Ångest.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Känslan av att vara ordlös är något av det mest obehagliga jag vet. Som att vara stum, trots att man har så mycket man vill få ur sig. Ordlös. Jag förstår hur du känner.

Inte skära dig. Det löser ingenting. Bättre att låta bli och känna sig stolt över att man lyckas vara stark utan att skada sig själv. <3



Kramar

2010-12-08 @ 17:35:06
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0