inte bara en känsla, utan en otrolig saknad.

denna låten är tillägnade en kompis som tog livet av sig.
dock har jag ingen kompis till mig tagit livet av sig,
vilket jag är väldigt glad över.
men jag känner ändå igen mig i texten och det hon sjunger.
en som stod mig nära gick bort för ett år sen och lite mer än tre månader sen,
och texten passar inte så jävla bra ..

När nånting händer och det känns så kallt
Det ända man ser är mörkrets fall
Jag försöker se upp till himmelen nu
Men jag kan inte se dig något mer
Och ingen kan nånsin ta din plats i mitt liv
Och vad ska jag göra utan dig

Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingenting får dig tillbaka nu

När allting var som svårast för dig
Så sa du adjö och lämna oss kvar
Mina tårar faller för min saknad är så stark
Så mycket tid du hade men nu är det över

Ännu ser jag dina tårar
Ännu hör jag din röst
Jag kommer ihåg ditt leende
Jag kommer aldrig lämna dig

Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingen kan får dig tillbaka nu

Nej, inget kan få dig tillbaka nu

någon av er kanske känner igen sig i det ?
det är ingen skön känsla direkt.
att känna saknad efter någon som gått bort,
det gör att man sjunker väldigt lågt.
det enda man vill, iallafall jag, är att komma
dit som den är. att få träffa den personen
igen. att få se att den mår bra och är lycklig.
att den inte har ont. att den har de bra där uppe,
bland alla fina moln ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0