Svar på en kommentar.

"om jag hade läst denna för 1 år sen hade jag känt igen mig som tusan. men nu är jag glad, och vill helst inte gå in i den perioden jag va i då! och jag tkr inte om sånt som ni skriver om. jag menar verkligen inget illa. utan jag skulle bara vilja att ni skaffar en vanlig blogg, och inte sitter och skriver massa enstämda saker :/ <3"

Jag måste bara svara på den här kommentaren. Du skriver först att om du läst den här bloggen för ett år sen så hade du känt igen dig som tusan. Men nu, bara för att du mår bra så ska inte vi få skriva om våra tankar och känslor? Jag förstår absolut att du inte vill in i den här perioden igen, men det är andra än vi som är inne i den här perioden just nu, och inte lyckats ta oss ur den som du kunnat gjort. Och det är skönt att veta att man inte är ensam. och någonstans måste vi göra av våra tankar, och det vart på den här bloggen. Vill du inte läsa, gör det inte.

Och du? Grymt att du tagit dig ur allt. En dag ska jag också ha gjort det. Du är jätte duktig.

Förresten så börjar vi ggodkänna kommentarer innan vi publicerar dom, inte för att inte kommentarerna ska vara med i bloggen, utan för att eftersom vi är två stycken som driver denna blogg så är det svårt att veta vem som svarar på kommentarerna!

Och tack så hemskt mycket för alla kommentarer vi fått idag. Inte massor. Men dom vi fått, betyder. Tack! Inte visste jag att någon skulle uppskatta det vi skriver såhär mycket......

Kommentarer
Postat av: Laila

sov gott gumman : )

2010-11-15 @ 22:59:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0