Vem är den andra ?

Jag är den andra som kommer skriva i denna bloggen emellanåt. Vem är då jag ? Ja ni, jag är 16 år. Helt vanlig, nej det skulle jag nog inte kalla mig. Mitt liv går som i en bergochdalbana, antingen händer ingenting eller så händer allting på samma gång. Det gör en väldigt förvirrad. Mig ser man ofta med ett leende på läpparna, men det brukar inte vara för att jag är glad. Utan mest för att ingen ska ana något annat.

I någon annat inlägg, (som jag funderar på att börja jobba på lite), hade jag tänkt berätta mer om mig. Vad som hänt i mitt liv och vad jag gjort och en massa annat. Kanske inte låter intressant, eller så låter det jätte intressant ? Hur som helst, den som vill läsa får helt enkelt hålla ögonen öppna.

Vi som driver denna bloggen kommer skriva mycket om vad som händer i våra liv, vad vi tänker på, vad vi känner och en massa annat som hör till tonårslivet. Vi säger inte att det är såhär för alla tonåringar, men det är såhär för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0