Vem bestämmer att vissa ska må bra och andra inte ?

Hur ligger det till där ute i världen hos er ? Är ni som jag, att ni överlever ?
När någon frågar huar jag mår, så svarar jag oftast ; överlever ..
Och det är ju för att jag i princip överlever vardagen. Elle jag försöker
åtminstonde. Hur som helst, vet inte hur det blir med uppdateringen här idag.
Jag känner mig lite som i min egna bubbla. Och 15 åringen mår inte alls bra.
Vi har inte smsat på ett dygn. Men nyss lyste min mobil upp och då skrev hon
att hon inte orkade smsa med någon. Och det gjorde mig glad, för nu vet jag
säkert att hon lever. Så jag slipper oroa mig för att hon är borta helt. Men
sen oroar jag mig även över vad som hänt. Vad hon gör. Och en massa frågor
till som jag inte lär få svar på en stund. Kanske inte förrän imon. Eller om en
vecka. No One Know ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0