You'd hold me close in your arms

jag satt här, framför min dator. du satt där, framför din dator.
jag såg dig.                                  du såg mig.

jag titta på dig, och log. jag är lycklig. jag är glad att jag har dig.
du gör så jag orkar gå upp på morgonen, inte alla dagar. men
väldigt många.

tack vare dig så försöker jag sluta. tar vare dig sitter jag här nu.
jag har vart så jävla nära, flera gånger. men du har alltid funnits
där för mig. Alltid. jag kan säga allt till dig. för jag vet att du inte
säger det vidare. inte till någon. jag kan lita på dig. jag kan inte
bara lita på dig, jag litar på dig.

men när jag satt där och log, och titta på dig. då log jag för att
jag va lycklig. jag log för att jag Är lycklig.
du är det bästa jag har, och kommer att ha.
du är det bästa som hänt mig.
vi får inte skiljas åt. då kommer jag att sjunka väldigt lågt.

även om jag log, så tryckte tårarna på innanför ögonen.
antingen va de glädjetårar som ville ut, eller så va de tårar
som handlar om allt det jag gjort emot dig. jag ångrar mig.
något så fruktansvärt så det gör ont inuti mig när jag tittar på
dig. men jag kan inte låta bli, du är så fin. jag kan inte få
någonting ogjort. även om jag vill det, så går de inte. jag
vill ha det som de va förr. vi skratta och mådde hyfsat bra.
men det går inte att få tillbaks. jag förstörde för oss. jag
förstörde det fina vi faktiskt hade.

du säger att du glömt, att vi ska gå vidare. men både du&jag
vet hur dåligt du mådde den kvällen och natten. jag mådde
inte heller speciellt bra, men du mådde nog sämre. pga att
jag öppna munnen.

' Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge '


om du läser detta, så vet du vem du är.
Jag Älskar Dig & ångrar mig något enormt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså vet du varför jag alltid kollar din blogg bästa? Jo det är för du skriver så otroligt jävla bra, jag älskar att läsa det du skriver , för du gör den minst intressanta saken intressant. Eftersom jag bryr mig om dig och älskar det du skriver så läser jag allt på din och den här bloggen för jag märker att hon den andra, som inte jag känner, oxå skriver otroligt bra. Jag orkar aldrig läsa folks bloggar egentligen , men den här och din kommer jag nog alltid läsa. Jag önskar verkligen jag kunde skriva som ni.

vännen, jag älskar dig<3

2010-11-16 @ 05:17:36
URL: http://challenballen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Väldigt fint skrivet. När jag läser det du skriver, går mina tankar till en kär vän. Vi har inte kontakt längre, men när vi var varann nära... då kunde jag känna igen mig i dina ord.

Raderna i kursiv text är helt fantastisk.



Kram

2010-11-22 @ 16:45:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Vad heter låten, som den kursiva texten är hämtad ifrån? :)

Kram

2010-11-23 @ 06:47:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0